details
Monograph, Collected Work or primary publication accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-258394
DOI: 10.25656/01:25839
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-258394
DOI: 10.25656/01:25839
Title |
Schulisches Unbehagen und Erziehung. Ein Beitrag zur Entwicklung einer Schulpathologie |
---|---|
Author |
Biller, Karlheinz ![]() |
Source | Baltmannsweiler : Pädagogischer Verlag Burgbücherei Schneider GmbH 1988, VII, 256 S. |
Document | full text (14.181 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Schulangst; Pädagogik; Erziehungswissenschaft; Pädagogische Psychologie; Problemlösen; Erziehungshilfe; Schule; Verhaltensauffälligkeit; Lernen; Lernschwierigkeit; Sachinformation; Unterricht; Therapie; Freizeit; Pathogenese; Psychopathologie; Schüler; Schulverweigerung |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Educational Psychology |
Document type | Monograph, Collected Work or primary publication |
ISBN | 3-87116-607-3; 3871166073 |
Language | German |
Year of creation | 1988 |
review status | Review Status Unknown |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
Date of publication | 16.12.2022 |
Citation | Biller, Karlheinz: Schulisches Unbehagen und Erziehung. Ein Beitrag zur Entwicklung einer Schulpathologie. Baltmannsweiler : Pädagogischer Verlag Burgbücherei Schneider GmbH 1988, VII, 256 S. - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-258394 - DOI: 10.25656/01:25839 |