details
Article (from a serial) accessible via
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-297393
DOI: 10.25656/01:29739; 10.35468/6072-05
URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-297393
DOI: 10.25656/01:29739; 10.35468/6072-05
Title |
Demokratische und inklusive Schulentwicklung durch Kooperation? Anregungen aus Gruppendiskussionen mit Lehrkräften |
---|---|
Author | Ehlscheid, Michael |
Source | Bosse, Ingo [Hrsg.]; Müller, Kathrin [Hrsg.]; Nussbaumer, Daniela [Hrsg.]: Internationale und demokratische Perspektiven auf Inklusion und Chancengerechtigkeit. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2024, S. 67-74 |
Document | full text (198 KB) |
License of the document |
|
Keywords (German) | Inklusion; Chancengleichheit; Demokratie; Schulentwicklung; Kooperation; Lehrer; Professionalisierung; Grundschule; Sonderschule; Gruppendiskussion; Dokumentarische Methode |
sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Special Education |
Document type | Article (from a serial) |
ISBN | 978-3-7815-6072-7; 978-3-7815-2618-1; 9783781560727; 9783781526181 |
Language | German |
Year of creation | 2024 |
review status | Peer-Reviewed |
is part of: | Internationale und demokratische Perspektiven auf Inklusion und Chancengerechtigkeit |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Purchase order | Check the possibility to purchase this document on buchhandel.de (only in German) |
Date of publication | 02.07.2024 |
Citation | Ehlscheid, Michael: Demokratische und inklusive Schulentwicklung durch Kooperation? Anregungen aus Gruppendiskussionen mit Lehrkräften - In: Bosse, Ingo [Hrsg.]; Müller, Kathrin [Hrsg.]; Nussbaumer, Daniela [Hrsg.]: Internationale und demokratische Perspektiven auf Inklusion und Chancengerechtigkeit. Bad Heilbrunn : Verlag Julius Klinkhardt 2024, S. 67-74 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-297393 - DOI: 10.25656/01:29739; 10.35468/6072-05 |