details
| Title |
Dyskalkulie. Phänomenologie eines modernen kulturellen Unbehagens am Beispiel des dekadischen Positionssystems |
|---|---|
| Author | Rosch, Jens |
| Source | Pädagogische Korrespondenz (2003) 31, S. 5-24 |
| Document | full text (1.614 KB) |
| License of the document | In copyright |
| Keywords (German) | Lernbehinderung; Dyskalkulie; Rechenschwäche; Lernschwierigkeit; Lernen; Mathematik; Psychische Störung; Lernpsychologie |
| sub-discipline | Curriculum and Teaching / School Pedagogy Educational Psychology |
| Document type | Article (journal) |
| ISSN | 0933-6389; 09336389 |
| Language | German |
| Year of creation | 2003 |
| review status | Peer-Reviewed |
| other articles of this journal | Pädagogische Korrespondenz Jahr: 2003 |
| Statistics | |
| Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
| Date of publication | 27.09.2013 |
| Citation | Rosch, Jens: Dyskalkulie. Phänomenologie eines modernen kulturellen Unbehagens am Beispiel des dekadischen Positionssystems - In: Pädagogische Korrespondenz (2003) 31, S. 5-24 - URN: urn:nbn:de:0111-opus-81046 - DOI: 10.25656/01:8104 |