details
Title |
Gerald A. Straka / Gerd Macke: Lern-Lehr-Theoretische Didaktik. Münster u.a.: Waxmann 2002 (232 S.) [Rezension] |
---|---|
Author |
Körzel, Randolf ![]() |
Source | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 2 (2003) 1 ![]() |
Document | full text (167 KB) |
License of the document | In copyright |
Keywords (German) | Rezension; Didaktik; Allgemeine Didaktik; Lehr-Lern-Forschung; Lehren; Lernen; Theorie; Lerntheorie; Lehrtheorie; Lehrsituation; Lernsituation; Lernprozess; Psychologie; Lernpsychologie; Unterricht; Unterrichtsplanung |
sub-discipline | General Educational Science Educational Psychology |
Document type | Article (journal) |
ISSN | 1613-0677; 16130677 |
Language | German |
Year of creation | 2003 |
review status | Peer-Reviewed |
Abstract (German): | Rezension von: Gerald A. Straka / Gerd Macke: Lern-Lehr-Theoretische Didaktik. Münster u.a.: Waxmann 2002 (232 S.; ISBN 3-8309-1165-3; 29,90 EUR). |
other articles of this journal | Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) Jahr: 2003 |
Statistics | ![]() |
Checksums | checksum comparison as proof of integrity |
Date of publication | 30.12.2020 |
Citation | Körzel, Randolf: Gerald A. Straka / Gerd Macke: Lern-Lehr-Theoretische Didaktik. Münster u.a.: Waxmann 2002 (232 S.) [Rezension] - In: Erziehungswissenschaftliche Revue (EWR) 2 (2003) 1 - URN: urn:nbn:de:0111-pedocs-199853 - DOI: 10.25656/01:19985 |